Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Το ιδανικό σώμα για το καλοκαίρι χτίζεται από το χειμώνα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να ξεκινήσετε το ταξίδι που θα σας οδηγήσει στην κατάκτηση του καλύτερού σας εαυτού. Οι ειδικοί μας σας δίνουν συμβουλές σχετικά με την καλή φυσική κατάσταση και τη διατροφή για να σας βοηθήσουν να φαίνεστε αλλά και να νιώθετε υπέροχα, και όλα αυτά εγκαίρως για το καλοκαίρι.




ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ; Τις τελευταίες δεκαετίες, οι υδατάνθρακες από πολύτιμο συστατικό έγιναν ο εχθρός για όσους θέλουν να ελέγξουν το βάρος. Είναι όμως πράγματι τόσο επιζήμια αυτή η μακροθρεπτική ουσία; Σύμφωνα με την Susan Bowerman, Διευθύντρια του Τμήματος Διατροφής της Herbalife, ίσως τους έχουμε παρεξηγήσει... Οι υδατάνθρακες είναι παντού... Όσοι ακολουθούν μια διατροφή με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες συχνά αποφεύγουν τις πιο γνωστές πηγές υδατανθράκων, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά και τις πατάτες. Γνωρίζατε όμως ότι οι υδατάνθρακες κρύβονται σε πολλές ακόμα τροφές; Όπως μας εξηγεί η Susan: «Πολλές τροφές περιέχουν υδατάνθρακες, πράγμα που είναι καλό, γιατί το σώμα μας βασίζεται στους υδατάνθρακες για καύσιμα.»

Υπέρ και κατά Ωστόσο, η Susan σπεύδει να επισημάνει ότι δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι. Εξηγεί ότι οι λιγότερο επεξεργασμένοι υδατάνθρακες είναι και οι πιο ωφέλιμοι και αναφέρει ως καλύτερες επιλογές τα φρούτα, τα λαχανικά, τα φασόλια και τα σιτηρά ολικής άλεσης. «Εκτός από τους υδατάνθρακες, αυτές οι τροφές περιέχουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία», λέει. «Μάλιστα, οι φυτικές τροφές περιέχουν επίσης φυτικές ίνες και φυσικά αντιοξειδωτικά.»

Οι «κακοί» υδατάνθρακες που πρέπει να αποφεύγετε είναι οι υψηλής επεξεργασίας και οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες που περιέχονται στη ζάχαρη, τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, τα λευκά ζυμαρικά και το ψωμί από λευκό αλεύρι. «Το μόνο που προσφέρουν αυτοί οι υδατάνθρακες είναι θερμίδες», λέει η Susan. «Άρα, καλό θα ήταν να καλύπτουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας σε υδατάνθρακες από πιο υγιεινές πηγές, καθώς περιλαμβάνουν επίσης πολλά άλλα θρεπτικά στοιχεία.»

Η σημασία των εδώδιμων ινών Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι οι εδώδιμες ίνες είναι ένα είδος υδατάνθρακα και ότι θεωρούνται ο σημαντικότερος διατροφικός παράγοντας για ένα υγιές πεπτικό σύστημα1 . Οι εδώδιμες ίνες περιέχονται σε τροφές όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα σιτηρά και διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για την καλή υγεία του οργανισμού μας. Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα εδώδιμων ινών για τους ενήλικες είναι 25g ημερησίως2 . Οι περισσότεροι όμως δεν καταναλώνουν αυτή την ποσότητα3 . Συμπεριλαμβάνοντας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε εδώδιμες ίνες και συμπληρώματα εδώδιμων ινών στην καθημερινή σας διατροφή, θα νιώσετε τα οφέλη που προσφέρουν οι εδώδιμες ίνες.