Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

5 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όπως θα σας πουν οι περισσότεροι ειδικοί σε θέματα φυσικής κατάστασης, καλή φυσική κατάσταση δεν σημαίνει απλώς γυμνασμένοι κοιλιακοί. Παρ’ όλ’ αυτά, όμως, οι γυμνασμένοι κοιλιακοί θεωρούνται γενικώς σημάδι καλής φυσικής κατάστασης.

Από μια λεπτή μέση έως τους καλογυμνασμένους κοιλιακούς, η κοιλιά βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών προγραμμάτων γυμναστικής και είναι από τα σημεία του σώματος απ’ όπου χάνεται πιο δύσκολα το βάρος. Είναι όμως πράγματι οι σφιχτοί κοιλιακοί ένδειξη καλής υγείας; Κι εσείς κάνετε όντως τις κατάλληλες ασκήσεις για να τους γυμνάσετε;

Η ειδική σε θέματα φυσικής κατάστασης Samantha Clayton έχει όλες τις απαντήσεις...

5 ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ:

ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ Οι ασκήσεις παραμονής στην ίδια θέση, με κάμψεις ή στροφές στο πλάι, όπως οι κοιλιακοί με ένα χέρι στο πλάι, είναι ιδανικοί για να ενδυναμώσετε τον τετράγωνο οσφυϊκό μυ, τον σταθεροποιητικό, δηλαδή, μυ που συνδέει τον άνω και κάτω κορμό και είναι σημαντικός για τις βαθιές αναπνοές και τη σταθερότητα.

ΣΜΙΛΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ Για μια πιο λεπτή μέση, πρέπει να γυμνάσετε τους έσω και έξω λοξούς μυς που βρίσκονται στο πλάι της μέσης και χρησιμοποιούνται για τη σταθερότητα και τις πλευρικές κινήσεις. Ασκήσεις, όπως οι κοιλιακοί χιαστί (δεξί χέρι αριστερό πόδι) που περιλαμβάνουν πλάγιες κάμψεις ή στροφές, είναι ιδανικές.

ΡΟΥΦΗΓΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΛΙΑΣ Οι εγκάρσιοι κοιλιακοί που συχνά λέγονται και «επίπεδοι κοιλιακοί», βρίσκονται πίσω από τους λοξούς μυς και γύρω από τη σπονδυλική στήλη και προσφέρουν προστασία και σταθερότητα. Είναι οι μύες που μπορείτε να ενδυναμώσετε ευκολότερα - απλώς ρουφήξτε την κοιλιά σας και μείνετε σε αυτή τη θέση. Είναι μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε παντού και ανά πάσα στιγμή. Άρα δεν έχετε καμία δικαιολογία!

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ Πρόκειται για μια πολύ γνωστή κίνηση του Pilates, όπου ξαπλώνετε κάτω και σηκώνετε τα πόδια. Είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για την εκγύμναση των κάτω κοιλιακών. Συγκεκριμένα, βοηθάει στην εκγύμναση του πιο βαθέος μυός του κορμού - του λαγονοψοΐτη ή αλλιώς μείζονα ψοΐτη.

ΑΝΑΣΗΚΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝΩΣΗ Οι διάσημοι έξι κοιλιακοί που ξεκινάνε από τα πλευρά και φτάνουν κάθετα μέχρι το ηβικό οστό ονομάζονται κοιλιακοί ορθοί. Για να ενδυναμώσετε αυτούς τους μυς, πρέπει να κάνετε ασκήσεις στις οποίες θα σκύβετε προς τα εμπρός φέρνοντας τα πλευρά σας προς τους μηρούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτών των ασκήσεων είναι οι κοιλιακοί όπου σηκώνετε το σώμα σε ορθή γωνία και οι κοιλιακοί με τα χέρια πίσω από το κεφάλι. «Ο κορμός δεν αποτελείται μόνο από τους κοιλιακούς μυς. Οι γυμνασμένοι κοιλιακοί είναι απλώς μια ένδειξη χαμηλού ποσοστού λίπους», εξηγεί η Samantha. «Για να αναδειχθούν οι κοιλιακοί σας, πρέπει να κάψετε λίπος, να ενδυναμώστε τους μυς και να γυμνάσετε όλο τον κορμό.

Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η σωστή διατροφή.» Ενδυναμώνοντας τους μυς σας, θα βελτιώσετε τη στάση και τη σταθερότητα του σώματός σας και θα αποφύγετε τους τραυματισμούς κατά την άσκηση.


Ρωτήστε μας για περισσότερα.